poniedziałek, października 29

Szkoła Ninja (Ha! Ciach! Ciach! You Are Dead! ^^)

Sztuka walki z wyimaginowanymi ninja
No i znów szkoła... z rana upewniłem się w laicyzmie lekarki, u której byłem tydzień temu... Co prawda gardziołko nie dokucza, o ile jestem na szprycowany lekami, a gdy te przestaną działać to zabiję dla Apapu/Aspiryny... Jutro rejestruję się na nowo ale już u sprawdzonej lekarki...
Pierwszy dzionek w szkole jakoś minął, logarytmy nie takie straszne jak je pani na tablicy maluje ;] no i dziś w miarę luzik był, jutro zapowiada się ciekawiej, jak zawsze gdy do czynienia mamy z polskim :D Oj będzie się działo.
Dziś też zebrałem się do kupy i poszedłem na pierwszy, od 3 tygodni, trening Iaido. Pół treningu zeszło na przypominanie sobie ruchów i form, ale nie jest aż tak źle :D Kolejny trening w środę, a jak Bóg (aka Listonosz) da to od piątku mega trening z Murakami Sensei, oby, może jakieś fotosy porobię? :>
Tak w ramach zakończeniowych jeżeli chodzi o kampanię. Nie wiem jakim cudem, ale dopiero dziś dotarł do mnie spot PO "180 stopni"... Spot cholernie dobry, polecam:

1 komentarz:

Anonimowy pisze...

podobna reklama była w Argentynie:
http://www.youtube.com/watch?v=lFz5jbUfJbk