czwartek, maja 29

Świat w tekstach fantasy. Omów funkcjonalność wybranych przez autorów kreacji

Każda powieść, nie tylko fantasy, ale i każdego innego gatunku posiada jakiś świat przedstawiony. By istniała historia musi istnieć świat w którym ta historia ma miejsce, w którym żyją jej bohaterowie...
- Bartku, widzę, że jesteś wielkim fanem fantastyki, bardzo ładnie mówiłeś, widać, że pasjonuje ciebie to o czym mówiłeś.
- Tak, ale teraz sobie daruję fantasy na jakiś czas, mam tych książek dość na parę najbliższych miesięcy.
- No nie dziwię się, przygotowałeś wspaniałą prezentację, gratuluję Bartku, masz maksa, dwadzieścia na dwadzieścia.
- ... Bardzo paniom dziękuję!

Czym ja się tak stresowałem?! :D Nie mogło być lepszego zakończenia edukacji średniej niż maksymalny wynik z egzaminu którego obawiałem się najmocniej! Do teraz jestem w szoku, zarówno ja jak i cała moja klasa! Maks! Z mojego znienawidzonego przedmiotu! Szkoda tylko, że nigdzie mi się to nie przyda ;) ale i tak wystarczająco podnosi człowieka na duchu :D Zaraz parę dni wypoczynku prawie nad polskim morzem i bawienie się w rekrutację na PWr :P

1 komentarz:

Heke pisze...

gratulacje ;) nie taki diabeł straszny jak go malują :)