poniedziałek, maja 5

Maturalnie

Maturalnie, tom pierwszy, nie ostatni.
5 Maja - polski pisemny... pierwszy egzamin z sześciu matur jakie mnie czekają. I oby tylko tych sześciu. Nastrój przez egzaminem? Zadowolony, brak stresu, będzie cacy, przeżyjemy, operator koparki też fajna i dobrze płatna praca :)
Egzamin, pierwsza rzecz po otrzymaniu arkuszy:
Część II: wypracowanie
Temat 1: Porównaj cośtam A. Mickiewicza z... o w mordę, Micki, olewamy, zobaczmy co na drugiej stronie...
Temat 2: Przeanalizuj fragment Lalki... o w mordę, Prusak... i jedna wielka ulga na sercu, nie wiem czy Lalka będzie moją mocną stroną ale Lalka i Świętoszek to dwie lektury które chciałem ujrzeć w tematach.
Czytanie ze zrozumieniem do najłatwiejszych ale i do najtrudniejszych nie należało, ogólnie, daję sobie 95% pewności, że zaliczę. Pozostałe 5% to wredny egzaminator który nie przyzna mi nawet złamanego punktu za temat wypracowania...
20godz do Angielskiego...

p.s. ścierpcie do końca, mi filmik przypadł do gustu:

4 komentarze:

Heke pisze...

Ogólnie chyba jesteś zadowolony z matury? ;) co jeszcze zdajesz oprócz pol. i ang.?
Ja chyba też bym się ucieszyła, gdybym dostała "Lalkę" na maturze- tej książki, a szczególnie Izabeli Łęckiej się nie da zapomnieć :P Tak bardzo podobna do niektórych dzisiejszych kobiet...
Powodzenia jutro i dalej ;)

Godfater pisze...

Jeszcze mam przed sobą matmę i fizę w wersjach roz :<

Heke pisze...

to będę trzymać kciuki ;) dasz radę :D nie ma tego złego, co by na dobre nie wyszło :) ja w przyszłym roku hist.rozszerzona :)

Leśka pisze...

Wrażenie odbieram pozytywne ;> Nadal trzymam kciuki ;]

A matma rozszerzona chyba nie jest trudna(jestem w I klasie, i jak na razie zadania maturalne z przerobionych działów są banalne, te podstawowe i rozszerzone)

Jesteś już po angielskim więc życzę szczęścia na pozostałych ;]