piątek, grudnia 7

Miłość bez wzajemności zawsze jest najsilniejsza

Sztuka wojny na pograniczu fizyki
Ta, matura z fizyki, rozszerzona, jak poszła? Nijak :D No ale się nie dziwię. ZObaczymy jakie będą wyniki.
Już od dawna wiedziałem, że sztuka schodzi na psy... a dokładniej to obrazy i te wszelkie tak ostatnio popularne "abstrakcje"... Jedyne co mnie ogarnia na widok tych abstrakcji to obstrukcje, na szczęście tylko mentalne... Totalnie nie mój typ twórczości... Jest tylko jedna abstrakcja która mi się podoba, notabene namalowana przez Ojca Chrzestnego, (pozdrawiam), choć prawdę mówiąc znajdzie się parę które przypadną mi do gustu, ale nigdy to nie jest spowodowane "przesłaniem" czy czymś w tym rodzaju, po prostu ładnie się komponują w kolorkach i tyle.
Tak na zakończenie, ostatnio miewam chwile, że na niczym nie mogę się skupić a co będzie na wiosnę?

Brak komentarzy: