poniedziałek, kwietnia 28

Milionare! Vol.1

Czyli pierwsza część moich mini wpisów z serii "Co bym zrobił jak bym trafił 6'stkę w totka".
Na pierwszy ogień idzie rzecz jaką dostaje każdy mężczyzna, klasyczny prezent komunijny - zegarek.
Zegarek fajna sprawa, choć nie chce ostatnio kupić mi się nowego (ostatni znów zgubiłem) to jednak jest to dla mnie coś fajnego. Czasomierzy jest wiele, od klasycznych cyfrowych po wydziwnione kreacje szwajcarskich specjalistów. Osobiście elektroniczny kwarciak już mi nie imponuje. Kiedyś miałem na ich punkcie bzika, ale gusta ponoć wyrabiają się z czasem i aktualnie w moim guście zegarek musi być wskazówkowy, w ładnej metalowej kopercie, i metalowym lub skurzanym paskiem.
Dwa lata temu upatrzyłem sobie zegarek który kupię jak będe miał miliona - Breitling - Navitimer World
Zegarek z bajerami które na pewno nie będą mi potrzebne ale wygląd jest zaisty. Breitlingami bawili się w czasie II WŚ Amerykańscy piloci, zegarek zdobył pewną legendę i ma renomę. Dla mnie ciekawszym nabytkiem od złotych Rolex'ów, przynajmniej marka nie jest tak wyśmichtana.
Cena, nie wielka jak na rzeczy "do kupna po wygranej w totku" - tylko 30'000zł
Ale ten zegarek był moim zegarkowym celem dwa lata temu. Ostatnio znalazłem na necie coś co jest zegarkiem dla mnie. Produkowany w niewielkie ilości sztuk, a więc i rarytas. Marka mało znana w produkcjach hollywoodowskich a więc nie jest "rolexowata" a co najważniejsze całkiem poświrowane spojrzenie na zegarki, mam na myśli szwajcarskie arcydzieła powstałe z duetu firm Cabestan oraz francuskiego desingera Romain Jérôme.

To jest dla mnie cudo. Teraz tylko trafić tą głupią 6'stkę w totka i wyłożyć 900'000zł na zegarek ;)
Następna odsłona totkowych marzeń za tydzień, a w niej? Klasycznie - samochody ;]

3 komentarze:

Heke pisze...

a myślałam, że każdy facet kupiłby od razu samochód gdyby nagle stał się milionerem ;)
ja bym tak chyba zrobiła ^^ np. taki Jaguar śliczny : http://www.jaguar.co.uk/uk/en/xf/gallery/photography_F2DD9CF0-D78F-4CE0-B5BB-4319F5CE82B0_405x669.jpg

Godfater pisze...

Ja staram się nie być każdym ;)

Heke pisze...

a to rozumiem ;)