czwartek, stycznia 31

Oscarowo?

Nieubłaganie niczym orkiestra świątecznej przemocy zbliża się kolejne ważne, a dla mnie chyba najważniejsze zimowe wydarzenie - gala Oscarów... Niestety tegoroczna gala emitowana będzie tylko przez Canal+, którego nie mam :/ Niech wstydzi się TVP że nie zainteresowali się Oscarami, tym bardziej, że ten rok jest napchany polskimi nominacjami (oczywiście w stosunku do lat poprzednich ;) Na szczęście nad tym niemiłym fantem pracuję i może uda się problem rozwiązać - zobaczymy, a może i nie zobaczymy... Oscarów.
Z oscarów ładnie prześlizniemy się na temat pewnej osoby i jej szoł - mam tutaj na myśli Ellen DeGeneres. Poznałem ją tylko dla tego, że zmusiłem się oglądać zeszłoroczną galę, którą właśnie Ellen prowadziła. Później poszło z górki - gógle, przewertowanie paru stronek o Ellen i w końcu trafiłem na coś co mnie bardzo zainteresowało - Ellen DeGeneres Show... Boże dzięki Ci za You Tuba ;) Dopiero parę dni temu, przy okazji jej urodzin, dowiedziałem się że tej kobiecie stukła już 50tka! Zostałem tym faktem oszołomiony... Tak w ramach zakończenia, dosć ciekawy fragment Show:

2 komentarze:

Ruda Zołza pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Ruda Zołza pisze...

Ja także nie mam canal+ ;( Jak polska telewizja mogła tak skrzywdzić kinomaniaków?! Trzeba złozyc jakąś apelacje w tej sptawie ;) Pozdrawiam.