wtorek, lutego 9

Gdzie zaś nie ma Prawa i Sprawiedliwości...

Gdzie zaś nie ma Prawa, tam nie ma i przestępstwa

 Rz 4:15

Dzisiaj trochę o polityce i o prawie. Najpierw nius najświeższy. Warszawski. Bo wszystko co ciekawe dzieje się w mieście stołecznym. Tutaj link do gazety.pl. W skrócie chodzi o zbrodnię! :O Popełniono mord, ale w obronie własnej. Dwóch napastników chciało obrabować antykwariat. Jeden uciekł, drugi odszedł, a nad antykwariuszem zawisł prokurator, który przy użyciu tajemniczej wagi zważy i zadecyduje, czy aby przypadkiem nie przekroczono obrony koniecznej. Mam zamiar obserwować tą historię z zapartym tchem, ponieważ bardzo "lubię" nasze prawo i fragmenty dotyczące przekroczenia obrony koniecznej. Jak to już ktoś coś gdzieś kiedyś powiedział, broniąc się, mam w dupie to, czy napastnikowi zrobię krzywdę. Jak jednak mu zrobię, to jego wina, mógł mnie nie atakować.

A skoro już jesteśmy przy bojowych tematach, zbliża się wielka bitwa. Kolejna zresztą. Prezydencka bitwa. PO rozważa dwóch kandydatów. Radosława Sikorskiego i Bronisława Komorowskiego. Teraz wielka ruletka się szykuje, kogo PO wybierze. Od ich decyzji będzie zależało na kogo zagłosuję. Nie chce mi się przed wyborami czytać programów, słychać populistycznych gadek i tym podobne. By tego uniknąć mam nadzieję, że poprą Sikorskiego. Jeśli będzie kandydować, to dla mnie będzie jedyną osobą wartą głosu. Młody, reprezentatywny, zna języki obce, a przede wszystkim... dobrze mu z oczu patrzy ;D

A tak na zakończenie. Czy lizodupstwa hamburgerlandii u nas za mało? Że niby my, naród Europy będziemy dawać nasze poufne dane hamburgerom a oni nam swoich nie?! Mam nadzieję, że PE powie tym za oceanem soczyste Popierdoliło was?!! Spierdalajcie!... bardziej dyplomatycznym stylem ;)

Brak komentarzy: