środa, września 3

Biuro Ochrony (nie)Rządu

PRZERWA WAKACYJNA :>
W sam raz na rumowy koktajl z parasolką

Już wrzesień... brat do szkoły chodzi... a ja kończę się właśnie pakować do wakacyjnego wyjazdu :D Ha! studia :D Ale już powoli mam dość tych wakacji, ile to? 5 miesięcy z dniami? Tragedia. Ja nie wytrzymywałem kiedyś regularnych 2ch, a co dopiero 5! Ale teraz się cieszę, odetchnę po pracy, od miasta. Posiedzę ze znajomymi w domu nad jeziorem i będę kontempluwał o życiu i inne takie.
Dziesięć dni w Borach Tucholskich. Ogólnie było by fajnie gdyby nie to, że nie spałem od 48 godz (a szczerze mówiąc, przespałem 2godz) i czeka mnie jeszcze 6 godz jazdy samochodem... z moją chorobą lokomocyjną... ehh... ciężki dzień się zapowiada, liczę na to, że usnę w samochodzie i przespie całą trasę.
Ale jednego nie mogę sobie wybaczyć... nikt tam nie będzie miał laptopa, nie żebym był uzależniony od neta/grania, po prostu jestem uzależniony od złącza USB, gdzie ja teraz będę ładował swojego iPoda?!! Jak ja tam wytrzymam bez muzyki! Tym bardziej, że ostatni miesiąc przez który korzystałem z poda na maksa mnie rozpieścił!
Na koniec wrocławskiego pobytu obejrzałem sobie Dextera na TVNie i powiem, że nie zawiodłem się! Serial spodobał mi się, i to bardzo, ale coś więcej napiszę jak wrócę z wakacji :P

Brak komentarzy: