czwartek, listopada 6

Łi łisz ju a mery krismas!

Fizyka za mną!!! Jeeee!!! Jestem uradowany, bo nie było źle, 8/20 daje 40% czyli lepsze to niż okrągłe 0 :)ALe trzeba będzie się zabrać poważniej za fizykę do następnego koła, oj trzeba.
Dwa koła za mną, jest gutt. Jeszcze pozostało 8 (z matmy i fizy) plus sterta kół z innych przedmiotów.

Świat nie jest już ten sam co dawniej... Nikt nie przymusza mnie do chodzenia do szkoły, przez co mam więcej wolnego niż za czasów gimnazjum, liceum. W Białym Domu mieszka pierwszy czarnoskóry prezydent USA a co najważniejsze, i co strasznie mnie przeraża, to fakt, że...
...
Jest już 6 listopada, 5 dni po zaduszkach a Coca~Cola jeszcze nie puściła świątecznych spotów... O Boże! To nawet mój SPP Społem jest już świąteczny! Czyżby w tym roku świąt nie było?!! o.O


Brak komentarzy: