sobota, lipca 12

Bo mnie dość długo nie było

W końcu mi się udało... kupić drugiego Diabełka dzięki czemu gram teraz nałogowo w Diablo po nocach na Battle Necie... No cóż, każdy musi mieć jakiegoś bzika, tu akurat padło w ten sposób.
Kupiłem sobie fotelik, piękny, duży, wygodny, włoskiej roboty, ostro przeceniony :P ale w idealnym stanie, wygodniej się siedzi przynajmniej przy kompie. No i zmusiłem się w końcu by zabrać się za malowanie pokoju :) Znaczy się, prawie się zmusiłem :D na dniach kupię farby, wykorzystam parę wolnych dni i po bazgram te głupie ściany. Potem odkładam kasę na prawko (tak! Bartek przymierza się do prawka :D) no i nastanie czas na laptopa :P którego w rekach będę miał gdzieś na wrzesień... swoją drogą w sam raz na rozpoczęcie studiów :D
Tak! Jestem oficjalnie studentem na polibudzie wrocławskiej! Problem jeszcze jest z ustaleniem konkretnie kierunku, ale już na pewno będę na polibudzie! Jupi!

1 komentarz:

Heke pisze...

to gratulacje ;)