środa, czerwca 9

Wygrana czy przegrana?

Szybki poke-review poprzedniego tygodnia. Jak wiadomo, pierwszy tydzień zmagań zakończył się dla nas źle, bankroll w wysokości 26$ z 30 startowych (a tak dokładniej, to 50$ liczac moje dwa dni szaleństw) czyli strata strata i jeszcze raz strata. Na szczęście pojawił się turniej, a w turnieju wygrana, i to ładna, bo 33 miejsce = 40$, w międzyczasie zdobyłem 10$ przy stolikach co dało mi piękne ~75$! Wypłata od 50$ więc chciałem jej dokonać i tu niemiła niespodzianka. Startowe 50$ z PokerStrategy jest zablokowane aż do ugrania 1000punktów, mi brakowało jakiś 400. Nie zrażając się wskoczyłem na jeden limit wyżej i rozpocząłem ugrywanie punktów.

Szczęście trochę mnie jednak opuściło, o ile piękne wygrane się zdarzały to pech trzymał mocno, nie jeden AK/KK a raz nawet AA! postanowili mnie wycackać i w ten sposób kwota uciekała w dół. Stan aktualny? 50$, co daje mi 25$ straty, nie fajnie, oj nie fajnie. Na szczęście natychmiast podjąłem specjalne środki zapobiegawcze, schodzimy limit niżej i gramy ostrożniej. 1000pkt powinno już być za mną, lecz ponieważ minimalna wypłata to 50$ w planach mam ostrożną grę do piątku, by ustukać te 5-10$ ponad 50$ by móc spokojnie pomnażać wydatki dalej. 

Brak komentarzy: