wtorek, czerwca 1

Pokersesja - tydzień #1

Ponieważ znów wróciłem do pokerowego nałogu postanowiłem na blogu umieszczać raz w tygodniu podsumowanie wyników. Codzienne zmiany zawsze na tłiterze po sesji ;)

Wystartowaliśmy ze stanem $50 od pewnej tajemniczej strony (rejestracja, quiz => free $50) ale oczywiście pod wpływem emocji i głupoty oraz nie trzymania się reguł strategii i grania na szczęście niż na rozum pierwsze 20 zielonych poszło się je... wietrzyć. Tak więc na starcie gdy już człowiek zaczął myśleć, analizować rozdania i popełniane błędy oraz oglądając dziesiątki cudzych analiz rozdań początkowy bankroll wynosił $30

5 pierwszych dni: +1,71 -2,45 +0,58 -2,83 -0,66 co suma summarum daje nam stratę, no niestety ;) Rozegrałem 1'427 rąk, średnia strata, $0.002/rozdanie; $0.52/godz
Wiedząc, że przez stół przerzuciłem ~20 baksów strata nie jest zła, ale lepiej by kolejny tydzień był na plus ;)

Pozostały bankroll: $26.35 (-$3.65)

Dwa razy w tym tygodniu miałem pecha z parą dam na ręce, widać kobietom ufać nie można ;) Moje QQ przegrało z AK (AA KK vs QQ) oraz z AJ (kolor vs QQ TT) raz dość bolesnego pecha z parą króli - moje KK vs AK (AA), no ale przyjmuję to z godnością, pech trzeba wliczać w grę ;)

A tak z globalnych statystyk - najmniej dochodową ręką startową okazał się zdradziecki AK (-$7,01 0.14/rozdanie) zaś najbardziej dochodową oczywiście para AA ($14,58 0.81/rozdanie)

Brak komentarzy: