piątek, października 16

1+1=2

Trzeba powiedzieć, że jestem w szoku! Mój blog ma już dwa lata! To znaczy, że chce mi się pisać na jednym blogu o trzy lata dłużej niż się spodziewałem!

Pomyślmy co się zmieniło w przeciągu tych 2ch lat:

  • Zacząłem studiować, czyli w teorii jestem mądrzejszy!
  • Zrozumiałem trochę bardziej na czym polega prawdziwa przyjaźń i miłość na tyle, bym umiał sobie szukać ludzi którzy mnie nie będą po 5min wkurzać
  • Przeprowadziłem się do własnego pokoju!
    Zrozumiałem ostatnimi dniami wartość pieniądza (choć ten nadal nie zrozumiał, że warto się mnie trzymać ;)
  • Chyba aż nadto polubiłem Lucky Strike oraz fajkę (i Gin, i JD, i Krwawą! Ale czy można mieć dość Marii?)

Najbardziej oczywiście zastanawia mnie z tego punkt 1 oraz 2gi, zobaczymy co w tych kwestiach się wydarzy. Sesja nieubłaganie się zbliża!

Tak na zakończenie dygresja, związana z podwrocławskim wypadkiem PKP (a technicznie "katastrofą w ruchu lądowym") Zawinił maszynista, zawinił dyżurny który go puścił i maszynista który pociąg mu przekazał. Zawinił kadrowy zatrudniając faceta z trzema wyrokami i zakazem prowadzenia pojazdów. Ale do diabła, jakim cudem został zwolniony manager który prawdopodobnie nie miał bladego pojęcia, że taki ktoś w ogóle w tej firmie pracuje! Tego nie rozumiem, i nie wiem czy chcę. 

Brak komentarzy: