środa, września 16

O Nowelkach Graficznych Słów parę


Dzisiejszy wpis znów z nagłówkiem pochodzącym z Wulffkomiksu. Bardzo fajne ujęcie polskiej rzeczywistości, trochę nie na czasie ale mimo wszystko, bardzo mi się podoba (choć powinienem być jednak zdołowany tym, jaka jest opinia o Polsce za granicą). Ale ta szarość to pół biedy przy tym co ostatnio usłyszałem. Znajomy grając w World of Warcraft dostał pytanie skąd pochodzi. Gdy pytający pochodzący z Turcji dowiedział się, że jest Polakiem zadał mu drugie pytanie - czy jest Żydem. Argumentował jest później tym, że dowiedział się na lekcji historii dość ciekawych 'faktów'. Mianowicie w.g. nauczyciela Polska przed IIWŚ była zamieszkiwana w 100% przez Żydów którzy zostali całkowicie w tej wojnie wymordowani i nasz graj został zasiedlony ludźmi pozbieranymi z państw granicznych... tia... To ja już pozostanę przy wizerunku szarej Polski.

Ale to tyle w tym temacie (Polski ofc). Skończyły się wakacje, a przynajmniej skończyły się licealistom i mniejszym. Koniec wakacji to również koniec wakacyjnych przerw i tutaj pojawia się znów akcent komiksowy - Paski.org wróciły do życia! Nowy styl trochę nie przypadł mi do gustu ale mimo wszystko! Paski znów są z nami! :D

Ostatnim akcentem komiksowym o podwójnej dawce są dzieła Spellcaster'a zwanego czasem Eldahast'em. Pierwszy kontakt z jego paskami miałem trafiając przypadkowo na jego webkomiks i od razu przypadł mi do gustu zarówno treścią jak i kreską (i to bardzo). Teraz zaś wystartował z kolejnym projektem który jest również całkiem interesujący - GothADS.

No, to tyle komiksowego tematu.
Jutro coś co może zainteresuje wrocławian ;P

Brak komentarzy: